Wsparcie NajemPRO

System NajemPRO

Aby ułatwić naszą współpracę, udostępniamy wszystkie informacje związane z Twoją umową najmu w naszym systemie NajemPRO. Dzięki temu narzędziu masz dostęp do :

  • aktualnych statusów płatności,
  • instrukcji urządzeń znajdujących się w mieszkaniu,
  • procedur jak zachować się w przypadku awarii w mieszkaniu,
  • procedur jak przekazać mieszkanie po zakończonej umowie najmu,
  • listy pytań i odpowiedzi, które mogą pojawić się podczas wynajmu mieszkania

Login i hasło do logowania otrzymałeś w mailu po podpisaniu umowy najmu. 

Zaloguj się >

Awaria w mieszkaniu

Zanim przekażesz nam informację o usterce, upewnij się, że jej usunięcie leży po stronie Właściciela mieszkania

Awarie po stronie NAJEMCY:

  • Udrożnienie zatkanych odpływów (zlew, umywalka, prysznic, wanna, wc)
  •  Wymiana elementów eksploatacyjnych jak żarówki, uszczelki w oknach
  •  Naprawa lub wymiana cieknącego kranu czy syfonu Odpowietrzenie grzejników 
  • Awarie sprzętu AGD spowodowane niewłaściwym użytkowaniem 
  • Regulacja drzwi i zawiasów  
  • Naprawa poluzowanych gniazdek i włączników 
  • Regulacja i naprawa frontów szaf kuchennych oraz inne naprawy mebli związane z poluzowaniem się elementów łączących  

Awarie po stronie WŁAŚCICIELA MIESZKANIA:

  • Awarie instalacji elektrycznej (bez osprzętu) 
  • Awarie instalacji wodnej oraz c.o. bez urządzeń końcowych 
  • Awarie domofonu 
  • Problemu z wentylacją, w tym wentylacją mechaniczną 
  • Awarie sprzętu AGD powstałe przy właściwej eksploatacji 
  • Usuniecie skutków zalania przez sąsiada  
  •   

ZGŁOŚ UST​ERKĘ

Jeżeli awaria leży po stronie Właściciela mieszkania, skontaktuj się z nami.

UWAGA!

W przypadku wystąpienia problemów związanych z mediami należy w pierwszej kolejności wyłączyć zawory i/lub odłączyć źródło zasilania elektrycznego.

W przypadku bezpośredniego zagrożenia życia niezwłocznie skontaktuj się z numerem alarmowym 112.

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia! Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i poinformujemy o dalszych krokach.
Nie można wysłać wiadomości. Popraw błędy i spróbuj ponownie.

Problem z płatnością

Jeżeli nie zgadza Ci się kwota naliczenia na Twoim koncie, w pierwszej kolejności sprawdź czy spełniłeś wszystkie warunki przyznania rabatu.

Rabaty:

Na Twoim koncie mogą pojawić się również naliczenia np. w przypadku naprawy leżącej po stronie Najemcy. Wszystkie informacje znajdziesz w kartotece w zakładce Finanse.  

Jeżeli uważasz, że zauważyłeś gdzieś błąd, to daj nam znać w wiadomości mailowej. 

przejdź do panelu klienta

wcześniejsze rozwiązanie umowy najmu

Jeśli chcesz rozwiązać umowę najmu przed terminem jej zakończenia, masz 2 opcje:

 Rozwiązanie bezkosztowe:

Znajdziesz kogoś, kto zechce zająć Twoje miejsce. Nowy najemca musi spełniać nasze wymagania i podpisać nową umowę najmu na takich samych warunkach, jak Twoja aktualna umowa. Skontaktuj się z nami i przedstaw potencjalnego kandydata. Pomożemy Ci w przeprowadzeniu niezbędnych formalności.  

 Zapłać 3-krotność czynszu:

Jeśli nie chcesz szukać kogoś na swoje miejsce, to możesz rozwiązać umowę, płacąc 3-krotność czynszu. Oznacza to, że będziesz mógł rozwiązać umowę z tygodniowym wypowiedzeniem, bez podania przyczyny, po zapłaceniu 3-krotności czynszu. Pamiętaj, że wypowiedzenie będzie skuteczne tylko i wyłącznie przy jednoczesnej zapłacie ww. kwoty. Jeśli zdecydujesz się na wypowiedzenie umowy, musisz przesłać nam oświadczenie o wypowiedzeniu umowy na piśmie. Może to być skan przesłany mailem  

Uzyskaj wsparcie

Podaj nam nieco informacji, aby uzyskać najlepsze rozwiązanie. Skontaktuj się z nami przez telefon, czat, e-mail lub innymi metodami.

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.