• Obsługa najmu
  • Cennik
  • Polecaj i Zarabiaj
  • Inwestycje
  • Kontakt
  • Dla najemcy
  • Obsługa najmu
  • Cennik
  • Polecaj i Zarabiaj
  • Inwestycje
  • Kontakt
  • Dla najemcy
ZALOGUJ SIĘ
  • Panel klienta
    • Dla właścicieli mieszkań
    • Dla najemców
  • Panel klienta
    • Dla właścicieli mieszkań
    • Dla najemców

Regulamin Promocji „Zarabiaj polecając”

Postanowienia ogólne

Organizatorem Promocji „Polecaj i zarabiaj” jest New Aparts Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 31, 00-511 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice Wschód, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000881867; NIP: 7011018987,  

Cel Promocji

Celem Promocji jest promowanie świadczenia usług oferowanej przez Operatora.  

Czas trwania Promocji

Okres trwania Promocji rozpoczyna się z dniem 1.01.2022 i trwać będzie do odwołania.  

Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższym pojęciom nadaje się następujące znaczenie: 
Promocja − ta promocja ,,Polecaj i zarabiaj” 
Operator − New Aparts Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 31, 00-511 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice Wschód, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000881867; NIP: 7011018987 
Polityka Prywatności Platformy – polityka prywatności, określająca zasady przetwarzania danych osobowych w ramach Platformy. 
Regulamin – niniejszy regulamin Promocji „Polecaj i zarabiaj”. 
Agencja– osoba fizyczna, o pełnej zdolności do czynności prawnych, prowadząca działalność gospodarczą. 
Nowy Klient – osoba fizyczna, o pełnej zdolności do czynności prawnych, która jest konsumentem i 12 miesiąc przed przystąpieniem do Promocji nie była klientem Operatora - stroną umowy z Operatorem zawartej poza działalnością gospodarczą. 
Formularz zgłoszeniowy – formularz przystąpienia do Promocji „Polecaj i Zarabiaj”, który Agencja wypełnia w formie elektronicznej na stronie www.najempro.pl/Dla-Agencji
Nagroda
– gratyfikacja finansowa w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych)

Warunki Promocji

  1. Promocja polega na premiowaniu Agencji za rekomendowanie znajomym korzystania z usług serwisu. Udział w Promocji jest dobrowolny.
  2. Agencja polecając znajomemu, tj. potencjalnemu Nowemu Klientowi, skorzystanie z usług Operatora, rejestruje się do programu poprzez Formularz zgłoszeniowy podając swoje dane oraz dane Nowego Klienta
  3. Nagrody w promocji Operator wypłaci
  4. dla Agencji na podstawie faktury wystawionej Operatorowi przez Agencję terminie 7 dni roboczych na rachunek bankowy wskazany przez Agencje za pośrednictwem e-mail: biuro@najempro.pl, po spełnieniu warunków Promocji
  5. W Promocji uczestniczyć może każda Agencja poprzez polecenie sług Operatora oraz każdy Nowy Klient, który do tej pory nie korzystał z usług Operatora Agencja otrzymuje Nagrodę pieniężną po spełnieniu poniższych warunków:
  • zarejestruje się poprzez Formularz zgłoszeniowy przekazując swoje dane oraz dane Nowego Klienta
  • Nowy Klient podpisze z Operatorem umowę o zarządzanie najmem w czasie trwania promocji
  • Nowy Klient wyrazi zgodę, aby Agencja uzyskała informację o tym, że Nowy Klient skorzystał z usług Operatora w ramach Promocji oraz spełnił albo nie spełnił wymaganych warunków Promocji.

6. Operator może wypłacić Agencji Nagrodę wielokrotnie, w zależności od liczby Nowych Użytkowników pozyskanych z polecenia Agencji. 
7. Przy weryfikacji spełnienia warunków uzyskania Nagrody nie zostaną uwzględnione umowy rozwiązane lub anulowane.  

Reklamacje

  1. Agencja Platformy oraz Nowy Klient może złożyć reklamacje w następujące sposoby: a. poprzez chat na Platformie Moje Usługi, b. mailowo, kierując sprawę na adres: biuro@najempro.pl. Powinien to zrobić niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, które budzą jego zastrzeżenia.
  2. W treści reklamacji Agencja albo Nowy klient powinien podać swoje: a. imię i nazwisko, b. adres mailowy i korespondencyjny, c. numer konta, d. numer telefonu, e. uzasadnienie reklamacji.
  3. Agencja oraz Nowy klient może wybrać następujące sposoby odpowiedzi: a. poprzez telefon; b. poprzez e-mail.
  4. Operator przesyła odpowiedź w sposób, jaki Agencja albo Nowy klient wybierze podczas składania reklamacji.
  5. Operator udzieli odpowiedzi na reklamację tak szybko, jak to możliwe. Zrobi to najpóźniej 15 dni od otrzymania. Gdy Operator będzie rozpatrywać reklamację, może poprosić Uczestnika o dodatkowe informacje lub dokumenty. Czas rozpatrzenia może się wydłużyć w uzasadnionych przypadkach. Nie może jednak przekroczyć 30 dni od dnia, w którym Operator otrzymał reklamacje. Operator poinformuje Uczestnika o wydłużeniu czasu reklamacji i poda przyczynę opóźnienia.
  6. W przypadku nieuznania reklamacji przez Operator, Uczestnik ma prawo złożenia odwołania.
  7. W każdym przypadku, Uczestnik ma możliwość zwrócenia się o pomoc do rzecznika konsumenta.

Przetwarzanie danych osobowych

New Aparts Sp. z o.o., że jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu Promocji. Podanie danych osobowych wymaganych Regulaminem jest dobrowolne, a związane z ich przetwarzaniem prawa zostały opisane w Polityce Prywatności Platformy. W związku z realizacją Promocji Operator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Dane osobowe Agencji  i Nowego klienta będą przetwarzane tylko w okresie Promocji i tylko w celu przystąpienia do niej, wykonania praw i obowiązków związanych z Promocją na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie a także w celu archiwizacyjnym. Podstawą przetwarzania danych osobowych będzie realizacja niniejszego Regulaminu.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin ten jest dostępny na www.najempro.pl
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie w dowolnym czasie trwania Promocji.
  3. Regulamin jest jedynym dokumentem, który określa zasady Promocji. Materiały reklamowe mają jedynie charakter promocyjno-informacyjny.
  4. Agencja i Nowy klient, który przystępuje do Promocji, akceptuje treść Regulaminu. Skorzystanie z Kodu Polecającego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. W razie przekazania Kodu Polecającego, Agencja Platformy Moje Usługi jest zobowiązany do przedstawienia potencjalnemu Nowemu Klientowi treści niniejszego Regulaminu, który musi zostać zaakceptowany w celu skorzystania z Kodu polecającego.
  5. Organizator oświadcza, że Promocja nie jest konkursem, grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku. Nie jest też żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  6. Ewentualne spory w związku z realizacją Promocji organizowanej przez Operatora mogą być rozstrzygane w trybie pozasądowym. Konsument może zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumenta (miejskiego lub powiatowego).
  7. Spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Promocji mogą być rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo według przepisów kodeksu postepowania cywilnego. Regulamin obowiązuje od 14.11.2019r.

Zarządzanie najmem mieszkań Warszawa

 biuro@najempro.pl  +48 ​531 819 391

Na skróty 

Obsługa najmu

O nas 

Cennik
Dlaczego warto

Panel klienta

Dla najemców

Dla agencji nieruchomości

Dla funduszy PRS

Polecaj i zarabiaj

Inwestycje

Blog

Kontakt

Polityka prywatności

Newsletter

Subskrybuj nasz newsletter i otrzymuj regularne porady jak zarabiać więcej na wynajmie mieszkań.

Zapisz się
Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera!
Nie można ujawnić swoich wiadomości. Popraw rozwiązanie i pobierz ponownie.
WordPress Themes

created with

WordPress Website Builder .