• Obsługa najmu
  • Cennik
  • Polecaj i Zarabiaj
  • Inwestycje
  • Kontakt
  • Dla najemcy
  • Obsługa najmu
  • Cennik
  • Polecaj i Zarabiaj
  • Inwestycje
  • Kontakt
  • Dla najemcy
ZALOGUJ SIĘ
  • Panel klienta
    • Dla właścicieli mieszkań
    • Dla najemców
  • Panel klienta
    • Dla właścicieli mieszkań
    • Dla najemców

Regulamin Promocji „Polecaj i zarabiaj”

Postanowienia ogólne

Organizatorem Promocji „Polecaj i zarabiaj” jest New Aparts Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 31, 00-511 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice Wschód, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000881867; NIP: 7011018987,  

Cel Promocji

Celem Promocji jest promowanie świadczenia usług oferowanej przez Operatora.  

Czas trwania Promocji

Okres trwania Promocji rozpoczyna się z dniem 1.01.2022 i trwać będzie do odwołania.  

Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższym pojęciom nadaje się następujące znaczenie: 
Promocja − ta promocja ,,Polecaj i zarabiaj” 
Operator − New Aparts Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 31, 00-511 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice Wschód, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000881867; NIP: 7011018987 
Polityka Prywatności Platformy – polityka prywatności, określająca zasady przetwarzania danych osobowych w ramach Platformy. 
Regulamin – niniejszy regulamin Promocji „Polecaj i zarabiaj”. 
Obecny Użytkownik– osoba fizyczna, o pełnej zdolności do czynności prawnych, która jest klientem Operatora – stroną umowy z Operatorem zawartej poza działalnością gospodarczą. 
Nowy Klient – osoba fizyczna, o pełnej zdolności do czynności prawnych, która jest konsumentem i 12 miesiąc przed przystąpieniem do Promocji nie była klientem Operatora - stroną umowy z Operatorem zawartej poza działalnością gospodarczą. 
Formularz zgłoszeniowy – formularz przystąpienia do Promocji „Polecaj i Zarabiaj”, który Obecny Użytkownik wypełnia w formie elektronicznej na stronie www.najempro.pl/Polecaj-i-Zarabiaj 
Kod Polecający -  indywidualny, dla każdego Obecnego Użytkownika, ciąg znaków alfanumerycznych, który Obecny Użytkownik otrzyma od Operatora drogą mailową po wypełnieniu Formularza zgłoszeniowego. Kod Polecający powinien być przekazany przez Nowego Klienta Operatorowi przy podpisaniu umowy, aby pozwolić na identyfikację polecanego i polecającego i umożliwić wypłacenie nagród. Kod pozwala na identyfikację Nowego Klienta, któremu ma zostać wypłacona Nagroda. 
Nagroda – dla Obecnego Użytkownika gratyfikacja finansowa w wysokości 300 zł (słownie: trzysta złotych); ​dla Nowego Klienta gratyfikacja finansowa w postaci zwolnienia z opłaty serwisowej za pierwszy miesiąc zarządzania najmem mieszkania będącego przedmiotem nowej umowy. Zwolnienie dotyczy wyłącznie opłaty miesięcznej za zarządzanie najmem (standardowo wynoszącej 12% czynszu najmu brutto) i nie obejmuje opłaty za pierwsze wynajęcie mieszkania, która wynosi 100% czynszu najmu brutto i jest naliczana jednorazowo przy rozpoczęciu współpracy.  

Warunki Promocji

  1. Promocja polega na premiowaniu Obecnych Użytkowników za aktywne korzystanie z jej usług i rekomendowanie znajomym korzystania z usług serwisu oraz premiowanie Nowych Klientów, poleconych przez Obecnych Użytkowników za to, że skorzystają z usług operatora. Udział w Promocji jest dobrowolny.
  2. Obecny użytkownik polecając znajomemu, tj. potencjalnemu Nowemu Klientowi, skorzystanie z usług Operatora, rejestruje się do programu poprzez Formularz zgłoszeniowy uzyskując swój Kod Polecający, a następnie przekazuje go Nowemu Klientowi
  3. Nagrody w promocji Operator wypłaci dla Obecnego Użytkownikowi terminie 7 dni roboczych na rachunek bankowy wskazany przez Obecnego Użytkownika za pośrednictwem e-mail: biuro@najempro.pl , po spełnieniu warunków Promocji; dla Nowego klienta w terminie 7 dni roboczych w postaci korekty do faktury za zarządzanie dla Nowego Klienta, po spełnieniu warunków Promocji
  4. W Promocji uczestniczyć może każdy Obecny Użytkownik poprzez polecenie sług Operatora oraz każdy Nowy Klient, który do tej pory nie korzystał z usług Operatora poprzez skorzystanie podając Kod Polecający.
  5. Obecny Użytkownik otrzymuje Nagrodę pieniężną, jeżeli zarejestruje się poprzez Formularz zgłoszeniowy uzyskując Kod Polecający oraz jeżeli zostaną spełnione wszystkie warunki opisane w punkcie 6. Operator może wypłacić Obecnemu Użytkownikowi Nagrodę wielokrotnie, w zależności od liczby Nowych Użytkowników pozyskanych z polecenia Obecnego Użytkownika.
  6. Nowy Klient otrzyma nagrodę pieniężną, jeżeli łącznie spełni następujące warunki:
  • nie był użytkownikiem platformy Moje Usługi w ciągu ostatnich 5 lat, 
  • w czasie trwania Promocji skorzysta z usług Operatora i w umowie o zarządzanie najmem zostanie wskazany Kod Polecający lub przed podpisaniem umowy prześle do Operatora Kod Polecający na adres e-mail: biuro@najempro.pl 
  • wyrazi zgodę, aby Obecny Użytkownik uzyskał informację o tym, że Nowy Klient skorzystał z usług Operatora w ramach Promocji oraz spełnił albo nie spełnił wymaganych warunków Promocji. Przystąpić do Promocji i wyrazić zgodę można – w momencie podpisywania umowy o zarządzanie najmem – w formie elektronicznej lub przesyłając e-mail do operatora z Kodem Polecającym na adres e-mail: biuro@najempro.pl,  

7. Przy weryfikacji spełnienia warunków uzyskania Nagrody nie zostaną uwzględnione umowy rozwiązane lub anulowane. 
8. Kwota uzyskanej Nagrody jest wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o Podatku dochodowym od osób fizycznych Dz.U.2019.1387 tj. z dnia 2019.07.25.  

Reklamacje

  1. Obecny Użytkownik Platformy oraz Nowy Klient może złożyć reklamacje w następujące sposoby: a. poprzez chat na Platformie Moje Usługi, b. mailowo, kierując sprawę na adres: biuro@najempro.pl. Powinien to zrobić niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, które budzą jego zastrzeżenia.
  2. W treści reklamacji Obecny Użytkownik albo Nowy klient powinien podać swoje: a. imię i nazwisko, b. adres mailowy i korespondencyjny, c. numer konta, d. numer telefonu, e. uzasadnienie reklamacji.
  3. Obecny Użytkownik oraz Nowy klient może wybrać następujące sposoby odpowiedzi: a. poprzez telefon; b. poprzez e-mail.
  4. Operator przesyła odpowiedź w sposób, jaki Obecny Użytkownik albo Nowy klient wybierze podczas składania reklamacji.
  5. Operator udzieli odpowiedzi na reklamację tak szybko, jak to możliwe. Zrobi to najpóźniej 15 dni od otrzymania. Gdy Operator będzie rozpatrywać reklamację, może poprosić Uczestnika o dodatkowe informacje lub dokumenty. Czas rozpatrzenia może się wydłużyć w uzasadnionych przypadkach. Nie może jednak przekroczyć 30 dni od dnia, w którym Operator otrzymał reklamacje. Operator poinformuje Uczestnika o wydłużeniu czasu reklamacji i poda przyczynę opóźnienia.
  6. W przypadku nieuznania reklamacji przez Operatora, Uczestnik ma prawo złożenia odwołania.
  7. W każdym przypadku, Uczestnik ma możliwość zwrócenia się o pomoc do rzecznika konsumenta.

Przetwarzanie danych osobowych

New Aparts Sp. z o.o., że jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu Promocji. Podanie danych osobowych wymaganych Regulaminem jest dobrowolne, a związane z ich przetwarzaniem prawa zostały opisane w Polityce Prywatności Platformy. W związku z realizacją Promocji Operator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Dane osobowe Agencji  i Nowego klienta będą przetwarzane tylko w okresie Promocji i tylko w celu przystąpienia do niej, wykonania praw i obowiązków związanych z Promocją na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie a także w celu archiwizacyjnym. Podstawą przetwarzania danych osobowych będzie realizacja niniejszego Regulaminu.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin ten jest dostępny na www.najempro.pl
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie w dowolnym czasie trwania Promocji.
  3. Regulamin jest jedynym dokumentem, który określa zasady Promocji. Materiały reklamowe mają jedynie charakter promocyjno-informacyjny.
  4. Obecny Użytkownik i Nowy Klient, który przystępuje do Promocji, akceptuje treść Regulaminu. Skorzystanie z Kodu Polecającego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. W razie przekazania Kodu Polecającego, Agencja Platformy Moje Usługi jest zobowiązany do przedstawienia potencjalnemu Nowemu Klientowi treści niniejszego Regulaminu, który musi zostać zaakceptowany w celu skorzystania z Kodu polecającego.
  5. Organizator oświadcza, że Promocja nie jest konkursem, grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku. Nie jest też żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  6. Ewentualne spory w związku z realizacją Promocji organizowanej przez Operatora mogą być rozstrzygane w trybie pozasądowym. Konsument może zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumenta (miejskiego lub powiatowego).
  7. Spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Promocji mogą być rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo według przepisów kodeksu postepowania cywilnego. Regulamin obowiązuje od 14.11.2019r.

Zarządzanie najmem mieszkań Warszawa

 biuro@najempro.pl  +48 ​531 819 391

Na skróty 

Obsługa najmu

O nas 

Cennik
Dlaczego warto

Panel klienta

Dla najemców

Dla agencji nieruchomości

Dla funduszy PRS

Polecaj i zarabiaj

Inwestycje

Blog

Kontakt

Polityka prywatności

Newsletter

Subskrybuj nasz newsletter i otrzymuj regularne porady jak zarabiać więcej na wynajmie mieszkań.

Zapisz się
Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera!
Nie można ujawnić swoich wiadomości. Popraw rozwiązanie i pobierz ponownie.